onsdag 28. november 2012

"Stjerneregn" ute nå!

Veldedighets singelen "Stjerneregn" er nå ute for salg. All inntekt vil gå til "Hjelp oss å hjelpe" og deres arbeid for rusmisbrukere,hjemløse og barnefamilier som trenger støtte og hjelp. Foreløpig kan singelen bestilles på facebooksiden deres: http://www.facebook.com/hjelpe - Jeg håper så mange som mulig vil kjøpe denne og støtte en sak vi i Norge virkelig trenger! Det er så mange der ute som sliter og som trenger varmt tøy,mat og en god klem! Dette er en låt jeg skrev spesielt for "Hjelp oss å hjelpe" og nå håper jeg den vil sørge for at flere der ute kan få hjelp i en ellers så vanskelig hverdag. En stor takk til min venn og produsent Rune Gutuen,min gode venn Truls Einar Kalkvik d`Orlean og Jim Berget. De første som bestiller singelen, vil få den signert.)
Foto: Morten Haugeseggen/Coverdesign: Isabell Victoria Devin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar