torsdag 17. mars 2011

Suksess på FISH turne!

Da er Runes turne som support for FISH, over for denne gang.
Support-turneen ble en suksess og en minneverdig opplevelse! Rune og bandet, bestående av Lars Petter Sauge (gitar) og Kristin Kjus (kor) dro med bil til Trondheim og "Blæst", før dem tok turen over til Bergen og "Garage". En 14 timer lang tur som ble en prøvelse for alle:

- Det var en utrolig tur! Men samtidig veldig slitsom med så mange timer i bil.
Konserten i Trondheim var vi veldig fornøyd med. Bra med folk og fin kontakt med publikum
Bergenskonserten ble ikke helt det vi hadde håpet. 14 timer i bil og lite søvn gjør noe med deg. I tillegg er bergenspublikumet krevende og litt sære etter min mening. Synd at folk skal drikke seg så fra sans og samling. Men FISH hadde en bra konsert den kvelden.

Men det store høydepunktet ble John Dee i Oslo 15 mars! Kl 21.00 entret Rune og bandet (som nå også hadde fått med seg Truls Einar kalkvik d`Orleans på gitar) scenen foran 400 mennesker som var kommet for å høre både han og Fish!

- Det var en sinnsykt herlig opplevelse!
Da vi kom opp på scenen var det et hav av hoder som møtte oss! Sånt gir deg et kick!
I tillegg hadde jeg bla min eldste sønn og kjæresten min Cecilie i salen, noe som
føltes veldig godt. Den konserten er høydepunktet for meg til nå. Jeg har akkurat
startet å gjøre konserter og hvem får vel begynne med å varme opp for FISH og spille for
7-800 mennensker på en helg? Det er jo helt sprøtt! hehe
Jeg ble godt kjent med han og spesielt bandet hans. Flotte mennesker som jeg håper
vi kan spille sammen med igjen en gang. Vi endte oppe i garderoben deres etter showet
og fikk tatt noen bilder sammen. Han kom å gav meg en god klem og ønsket at vi ble med
han til Drammen også, men det får bli en annen gang.
En stor takk til Annstein som fikk dette til!

Bilder fra turneen kommer snart!



-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar