onsdag 2. mars 2011

Demoer legges ut på hjemmsiden!

På den offisielle hjemmesiden: runetonnessen.com, blir det snart mulighet til å høre demoer Rune har laget gjennom årene.

Hvordan var det å høre gamle demotaper igjen,Rune?

- Det har blitt mange låter og mange demoer i løpet av årene og jeg må innrømme at det veldig gøy å høre dem igjen. Her er det jo låter jeg omtrent ikke kan huske ha spilt inn engang.
Det morsomme ved å høre dem igjen, er å oppdage utviklingen og hvor kreativ
man var. Til tider litt vel kreativ hehe.

- Må innrømme at mange av låtene ikke holdt mål, men det er jo også en del av poenget
når man lager en demo. Å få pusset ideene og forbrede de aktuelle låtene for innspilling.
Men av og til skjer det noe magisk under en demoinnspillingen og som man ikke får tilbake når man går inn i platestudio. Det er disse låtene som lever sitt eget liv og som jeg har lyst til å dele med andre. Jeg begynte som de fleste andre å lage låter på engelsk.

Nå har jeg tørket støv av de og flere til, og håper de vil falle i smak hos publikum og fansen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar